Tema: Re: Kas turi buti elektros skydelyje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-13 07:59:47
2011-05-12 19:23, Signalizacija rašė:
> Statai nuoteki voniai, ir nuoteki rozetems, nuoteki lauko rozetems. Tu 300mA
> is viso nereikia, nebent pinigai kisene pleso.

Evaldas pasakys, kad pagal taisykles priklauso 300mA. Tai pagal tave ant
kiekvienos fazes statyti po 30mA nuotekio rele ir dar atskirai po 30mA
rele i vonia. Evaldas sake, kad i lauka statytu 10mA. Logiska butu
tuomet ir i vonia tokia pastatyti?

> Jei zadi daryt su elektra ta nesamone kaip rasai tai dar statyk po nuoteki
> ant kiekvienos grupes, vietoj automatu, gal kada isgelbes

Pas mane vienaaukstis tai prie iejimo duru yra 2 eiliu skydelis ir uz
16m kabelio yra dar vienas vienos eiles skydelis, kuri gal isjungineciau
skydelyje prie duru vienu paspaudimu. Pastaraji uzpildziui automatais,
kaina isaugs iki 200 litu. Lyginant su 3,000 uz laigus kaip ir mizeris.

Taigi norejau su laidais 1,000 sutaupyti kiekviena kambari ziedinti nuo
atskiro 16A automato su 3x1,5 laidu. Dar kambaryje butu viena rozete is
kitos fazes nuo skydelio prie duru, pajungta 2,5mm2 laidu, kuri
issijunginetu prie iejimo. Trecia faze butu sio kambario apsvietimui nuo
papildomo skydelio. Taigi papildomame skydelyje tebutu 6 automatai 4
kambariams, holui ir voniai ir nuotekio rele. Ar cia prabangu?