Tema: Re: Kas turi buti elektros skydelyje
Autorius: Gintas
Data: 2011-05-13 00:04:06
Gyvenimas rodo, kad norai su laiku isauga. Perdirbinet visada sudetinga. As salia skydelio deciau igilinta skydeli, kuriame , panorejus butu  galima  visokios automatikos ikalt.  Ziu-vienas namo nr apsvietimo rele ideda, kitas avarinio apsvietimo linija isirengia, kitam automatikos, valdomos elektros linijomis prireikia.......DIN begelio moduliai  pigesni ir galingesni daznu atveju , nei  montuojami i dezutes. Man jau ir 110V trafo prireike, mat padori sulciaspaudes 220V neiperku, o tokia 110v-nuperkama uz normalia kaina :)