Tema: Re: metalo korozijos greitis
Autorius: KG
Data: 2011-05-11 13:53:32
o aš dėl naturalumo ant cinkuotų vamzdžių užmoviau drenažinį vamzdį su
kokoso kevalu
labai įdomu kiek jis laikys :)

man vienas želdintojas patarė arba cinkuotas arba storasienis juodo metalo
2mm kiek suprantu tai plonasienis, bet spėčiau, kad porą dešimtmečių vis
tiek laikys
mano cinkuoti apvalūs, 3,2mm sienelėm, bet noriu kad daugiau nei 20m laikytų
liana didelė ir ilgaamžė augs

kg