Tema: Re: metalo korozijos greitis
Autorius: Sail
Data: 2011-05-11 13:45:00
Esi pastebėjęs, kiek vioskių metalinių lieptų liekanų būna nuo amžių
amžinųjų paežerėse?

Aš kiek tokių paminklų mačiau, tiek nei vienas iš jų nebuvo galutinio
supuvimo stadijoje. Reiškias laikys laabai ilgai.

Yra VLN antakalny tvora apie ligoninę nuo tarybinių laiku, strypai iš
keturkampio vamzdžio, jai kokia 25-30 metų. Panašu, kad dar antra tiek
laikys.