Tema: Re: klojiniai pamatams ?
Autorius: Kicker
Data: 2011-05-11 07:43:49
tai pas mane irgi atitarnavo kaip pastoliai, laiptu saramos ir t.t. tai vat
po visko ir liko kruva cementuotu lentgaliu kuriu y nauja peciu kisti
kazkaip ranka nekyla.
buvo cia tokiu pora atvaziave tipo jo laisvai paimsim ir izsivesim, atvare
pamate sako cia tu dar mums bonke turi duot kad tokias lentas pasiimtumem