Tema: Re: klojiniai pamatams ?
Autorius: Statybininks
Data: 2011-05-10 16:30:58
o pas mane tos pacios lentos buvo naudojamos saramu, laiptu, monolito
klojiniams, toliau susikale vidau laikini laiptai, laikinai garazas uzkaltas
buvo, dabar mini terasele padaryta, kol vyksta statybos, ir t.t.

o galinis sunaudojimas, aisku, siluma...

bet kaip kazkas sake pastoliau geriau, lentos pigiau, ir kiekvieno teise
rinktis