Tema: Re: Q: supaprastintas projektas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-09 08:05:15
2011-05-08 22:31, Piktuolis rašė:
> 11 straipsnis. Ūkininko sodybos statybos sąlygos
>
> 1. Nerengiant detaliųjų planų žemės ūkio paskirties žemėje ūkininkas
> gali statyti vieną ūkininko sodybą, išskyrus miestams po 1995 m.
> birželio 1 d. nustatyta tvarka priskirtose teritorijose. Ūkininko sodyba
> ar pagalbinio ūkio ir kitos paskirties (fermų, ūkio, šiltnamių, kaimo
> turizmo) pastatai statomi nuosavybės teise priklausančiame žemės ūkio
> paskirties žemės sklype, ne mažesniame kaip 0,5 hektaro.

Pats statausi ukininko sodyba. Reikejo parengti ukininko sodybos projekta.

Bet man idomu ar is viso ka nors galima butu statyti ZU paskirties
zemeje. Del elektros ir vandens kaip ir problemu nebutu, nes kol kas
gali darytis grezini zemes laistymui. Kiek atsimenu tai trifazei
elektrai yra minimumas 5kW - apie 2 kartus daugiau, negu chrusciovkeje.
Manau, kad elektra pasijungti nebutu jokiu problemu.
Taigi ar galima ne mieste, vidury lauko, pasistatyti, pavyzdziui, 50m2
statini.