Tema: Re: Q: supaprastintas projektas
Autorius: CodeC
Data: 2011-05-06 14:43:57
On 05/06/2011 11:57 AM, aviliux wrote:
> ze, pagal projekta darosi kad mansardos aukstis per centra 1.60m. T.y., ji visa negyvenama. Taciau istikruju daroma taip: keliamos mansardos sienos per metra. Ir uzmaskuojama. Pvz, siena, kur langas uzkalama vienodom dailylentem. Veliau jos nuimamos. Po to kai priduosi ir viskas nurims (na, tarkim, kaimynu pyktis apskritai del statybu ir pan.). Galu gale, uz ausies uzkisi kazkiek jeika.

itariu jokios esminio skirtumo ar kelti per metra ar per du. svarbu kad
atrodytu kaip palepe. neapsiltini, neirengi. taciau viska darai taip,
kad ateityje tai butu lengva ir patogu pabaigti. numatai vieta
stacionariem laiptam, bet ju nedarai, tik nuleidziama uzlipima.
apsiltini pirmo auksto lubas tiktais. sienose pravedi laidus ir jei reik
vamzdzius. palepes sienas ir grindis dedi OSB. kai priduosi ant OSB dedi
grindu danga. ant sienu pagal fantazija. vietoj nuleidziamu laiptu
pasidarai stacionarius. del langu nzn. manyciau kad palepe laisvai gali
buti su langais. bandziau ieskoti savokos 'irengtas' bet nieko nera arba
neradau. itariu kad irengta laikoma patalpa, jeigu padarytas stacionarus
iejimas (laiptai) isvedziota isntaliacija, apsiltinta, apssyldyta,
padaryta apdaila.