Tema: Re: stiklo paketo isardymas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-05 09:11:41
pradinis variantas tai buvo deti paketa, bet dabar ideja deti vienguba stikla.
Motyvai, lengevsne konstrukcija (siek tiek, nes kaip samadielkai ji ir taip svers nemazai). Eksplotuojamas bus vasara, tai super silumos izoliacijos nereikia. Patys stiklai kazkuo dar dengti, todel su viengubu galvoju islosti siek tiek daugiau sviesos pralaidumo. Turiu tik du paketus (kuriu ismatavimai man tinka) isardes turesiu 4 stiklus, tai galeciau pasidaryti 2 kartus didesni kolektoriu. Kadangi bus samadielka, ir mazesnio efektyvumo, tai didesnis plotas nepakenks. Bet itariu, kol daeis rankos iki jo, planas dar pasikeis :)

T:)