Tema: Re: stiklo paketo isardymas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-04 08:53:39
Dekui, bet tiek nezinosiu kur deti :) Bet galiu kaimynui pasiulyti, jam visada visko reikia :)
Siaip turiu du stiklo paketus atrodo grudinto stiklo (nezinau ar vienas ar abu, bet isimti is iejimo duru, tai gal bus abu stiklai grudinti), ir galvoju jais uzdengti samadielkina saules kolektoriu (jei rankos siemet daeis iki to).

T:)