Tema: Re: dviaukste lova
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-03 13:47:56
tas tai tiesa, susisuka su medvarsciais. Labai nesigilinau, bet parduotuvese stoveje egzemplioriai man pasirode irgi susukti su medvarsciais. Bet kuriuo atveju, nereklamuoju ju. Tiesiog tda pasitaike, man priimtinas variantas tai ir pasidalinau ispudziais. O ir naudoju tik apie metus, tai kaip baldui mazai. Kai atlaikys 10 metu, bus galima tikrai parasyti, kad buvo vertas. O siaip i sarasa itraukciayu jyska, matydavau ten dviauksciu lovu uz nebloga kaina.

T:)