Tema: Re: dviaukste lova
Autorius: T:\)
Data: 2011-05-03 11:31:20
pries metus irnkausi, tai parduotuvese yra, bet kainos nedziugino.
Radau pagal skelbimus kaune-garliavoje darancius lovas is naturalaus medzio (pusis arba uosis). Kaina man tiko, o stiluius ju +- visu vienodas (jei neziureti i pribumsus su ciuzyklom ir pan.). Susirinkti teko paciam, bet pagirsiu, kad viskas lengvai susisuko ir tiko, nu vos ne ikea stiliuje :) Tiesa pirkau pliko medzio, tai pats nualyvavu. Kiek zinau jie irgi tai gali atlikti. Kolkas viskas gerai. Ziuresim kas bus po 10 metu :)

T:)