Tema: Re: dar karta zoliapjove....
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-05-02 13:47:09
uzteks jegu ir paciam gal su trimeriu.
kaip sakiau didesne dali sudaro sodo pieva,dar noresiu nupjauti aplink
ukinius pastatus, griovi prie kelio - o tai bus nelygi zeme,
kurmiarausiai.... + kiek girdejau jei imti placia savaeige zoliapjove, tai
peraugusia zole nenupjauna iskart ir reikia pakartoti + prastenis
manevringumas aplink medzius krumus bei atgal patraukti sunkiau...
 tikriausiai palauksiu pirmos paaugusios zoles, pasiskolinsiu ar
issinuomuosiu trimeri ir zoliapjove ir ismeginsiu - taip bus aisku kuris
labiau tiks