Tema: Re: dar karta zoliapjove....
Autorius: Quicker
Data: 2011-05-02 11:40:20
Su trimeriu 12 arų? :D Nu tai tas pats kaip su dalgiu... Kiek ten sakė,
tris dienas tam skirt reiks?.. Originalu. Okey, tarkim su trimeriu
mažiau pavargsi, tai išliks greitas tempas ir sugebėsi per 2 dienas :)
Su žoliapjove per 2 valandas. Kaina beveik ta pati ar trimerio ar
žoliapjovės (tikiuosi nesiūlai žmogui elektrinį trimerį imt?) O atrodys
po trimerio taip kaip ir po dalgio... Tai kam tą žolę išvis pjaut, jei
nerūpi kaip po to atrodys?