Tema: Re: Saldytuvai
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-14 11:13:48
jo, bet kad brangus dar nereiskia, kad geras. O kaip eiliniui suprasti tai... O dar kai tiek brendu prigaminta, nors realiai priklauso jie keliems savininkams ir gaminami keliose gamyklose :)
Na nueini i parduotuve stovi pvz saldytuvas uz 1000 lt, kitas uz 1500 lt tai galvoji va imsiu brangesni bus geresnis, o paskui paaiskeja, kad tas pats kas uz 1000 tik lipdukas kitas ir sudizainintas kitaip.
Tai va issirinkti gera darosi vis sunkiau, juolab, kad parduotuvese irgi nevisada rasi tu geruju, o sudetas tas pats einamas sirpotrebas. O jei turi gerus, tai dar ne kiekvienas pardavejas sugeba itikinamai isaiskinti kad jis tikrai yra geras (gal ir patys neisitikine, kad jis 2-3x ilgiau tarnaus nei 2-3x pigesnis).

T:)