Tema: Re: Saldytuvai
Autorius: Movila
Data: 2011-04-14 10:15:30
Nelyginkite technikos, kuri buvo gaminta pries 10 metu su dabartines
gamybos- viskas suprastejo. Senos Snaiges tikrai buvo geros. O paziurekite i
indaploves: senos gamybos vandens suvartodavo po 30 l, isplaudavo viska
puikiai, o dabar vos 10l ,ar maziau - kokios isplovimo kokybes galima
tiketis? Ir dar detales... gamintojai sanaudas mazina, viskas prasteja.