Tema: Re: smuginis garsas per grindis
Autorius: Richie
Data: 2011-04-12 18:49:07
ja, geras kaimynas esi, nors sprendimo ieskai... respekts :)
As kai turejau problemyte tokia pat su laminatiniais drambliukais virsuje -
tik kiaules akytes maciau, kiek nejau. Buvo laminatas ant betono sumestas su
paralonu plonyciu
Aciu Dievui, parduota :)

Tie medio plaushai gal kiek pades, bet realiai - konstrukcinis triuksmas...