Tema: Re: smuginis garsas per grindis
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-04-12 00:06:39
esmine citata

Reikalas tas, kad smuginis garsas per perdanga puikiai persiduoda visoms
kitoms pastato konstrukcijoms ir izoliave lubas triuksma ir toliau
girdesime, tik si karta jis mus pasieks per sienas

Apsauga nuo kaimynu virsuje

Triuksmas is virsutiniu kaimynu gali buti dvieju tipu - orinis ir smuginis.
Dazniausiai skundziamasi smuginiu triuksmu, t. y. baldu stumdymu,
zingsniais, vaiku begiojimu, daiktu kritimu ir t. t. Sia problema geriausia
ir lengviausia spresti virsuje esancioje patalpoje, taciau, jei tai
neimanoma, tenka gerinti atitvaru garso izoliacines savybes savoje erdveje.

Drasiai galima teigti, jog siuo atveju reikes ne mazesnio kaip 50 mm garso
izoliacinio sluoksnio ir rezultatai nebus ispudingi, palyginti su daug
plonesnio sluoksnio irengimu virsutineje patalpoje. Palyginkime: 15-20 dB
efektas izoliuojant 200 mm sluoksniu is apacios ir 20-25 dB efektas irengus
vos 3-5 mm sluoksni (paklota po judriaja grindu danga) virsuje.

Taigi dazniausiai izoliuoti vien lubas nepakanka, nes norimo rezultato
nepasieksime. Reikalas tas, kad smuginis garsas per perdanga puikiai
persiduoda visoms kitoms pastato konstrukcijoms ir izoliave lubas triuksma
ir toliau girdesime, tik si karta jis mus pasieks per sienas. Skirtinguose
namuose, priklausomai nuo ju konstrukciniu ypatybiu, garso perdavimo
intensyvumas sienoms bus skirtingas. Gana lengvai galima nuspresti, kurias
sienas geriau izoliuoti. Tiesiog tuo metu, kai pas kaimynus triuksminga,
viena ausi uzsikimse, o kita priglausdami pakaitomis prie skirtingu sienu
lengvai pajusim, kurias atitvaras reikia izoliuoti pirmiausia.

Kartais kaimynai be smuginio gana sekmingai skleidzia ir oru sklindancius
triuksmus: riksmai, barniai, muzika, suns lojimas ir t .t. Siuo atveju,
jeigu norime bent kiek izoliuoti triuksma, ant grindu turetumeme kloti stora
izoliacini sluoksni net kaimynu bute. Taip, taip - butent kaimynu bute. Nors
orinio triuksmo atveju garso izoliacijos irengimas pas kaimynus neturi jokio
technologinio pranasumo. Kaip ir smuginio garso izoliacijos atveju
izoliacija reiketu atlikti kompleksiskai (t. y. ne vien lubu, bet ir kitu
atitvaru) ir sluoksnis neturetu buti mazesnis nei 50 mm. Abiem siais
atvejais geriausiai tinka karkasines ir bekarkases konstrukcijos su
gipskartonio ar kitu ploksciu apdaila.

--
Artūras Brazas
mob. +370 655 40000