Tema: Re: Smeigės polistirolui
Autorius: Arj
Data: 2011-04-11 11:51:59
Mano galva - 30 cm polistirolao yra zjb, jei siena istisine ir langu nera arba jie mazi. Jei yra vitrinos - nx.

O i tema - pernti per resta reklamavo polistirolo frezas ir spec frezuota polistirola.
Ta prasme imamos paprastos 10cm storio polistirolui skirtas smeiges, polistirole isfrezuojamas 20cm gylio "skyles" ir
jos pritvirtinama.
Tada istatomas 20cm polistirolo "kamstis".