Tema: Re: Smeigës polistirolui
Autorius: CodeC
Data: 2011-04-11 11:45:08
On 04/11/2011 08:55 AM, Sail wrote:
> Dabar tendencija tokia - overkill. Protas netaikomas, fizika nesidomima,
> daroma kuo daugiau.

aha man irgi idomus toks poziuris. suprantu kad galima uz daug pinigu
pasidaryt sienu varza >10, suinstalinti SS, rekuperatoriu ir
'prasisukti' su < 1000 Lt sildymo sezonui. bet kada atsipirks visas tas
geris suinvestuotas?:) ar ne paprasciau atsidaryt langa prasivedinimui?
o jei jau taip, tai koks tolkas sienas siltinti be proto :)
as kazkaip isvis sunkiai isivaizduoju gyvenima hermetizuotam name. ten
reik suprasti langai isvis be vyriu, nes vistiek niekad nedarineja? bisi
susitaupo ant langu, paprasteni :)