Tema: Re: TV sprendimas namie?...
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-31 11:47:05
Lemonoj yra TV+audio signalo senderis, manau kokybiskas, >2GHzdaznio, kaina
apie 700Lt
Be to tureti namie siustuvu kruvele turbut nekoks sumanymas. Jau ir dabar
zinome, kad mobilusis rysys kenkia, perfrazuosiu - kuo didesnis daznis tuo
labiau kenkia. Tegul ir negalingas signalas bet kiaura para, namie, kur
turetum ilsetis... Internetui wifi, telefonui bluetooth, radijo telefonai,
wifi apsvietimas 433MHz dazniais...na ar reikia. Be abejo tai tik mano
nuomone, bet jei jau stati nama tai vertetu nusivesti keleta laidu.

"tomasz" <nera@mailo.lt> wrote in message
> nu cia tinka retrofitinti esamoj situacijoj, kai nesinori griauti.
> o kokiom lygio pinigai?
>
> t.
>
> "Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message

PC