Tema: Re: TV sprendimas namie?...
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-03-30 23:51:01
deja irgi su tuo turiu sutikt. aisku 10 metu atitarnavo, tai lyg ir nera
mazai. be to mazdaug pries 10 metu ten pas vilma buvo kazkokios problemos su
plastmases zaliava. bet is kur man zinot ar siuo metu pas juos nera problemu
su dar kuo nors?... :-/

p.s. manau jungikliai turetu tarnauti minimum 50 metu (tvarkingo naudojimo).
nu bent koki 100.000 perjungimu.

ir dabar jau nedristu naujo vilmos jungiklio pirkt pakeitimui. aisku, 10
metu atlaike, tai nera na