Tema: Re: Televizijos tinklas namie
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-04-06 21:14:44
uzziedink, ir nepamirsk, is kiekvienos puses po atskira automata pastatyt.
O geriausia is viso kiekvienai rozetei bloke po atskira laida. Taip
nuostoliai mazesni, itampa bus stabilesne, ir jei koks laidas suges tai bus
galima is gretimo spersijungt

"> Mano vienaaukstyje grindys bus betonuojamos rydeniop. Sia savaite
tinkuotoja