Tema: Re: Televizijos tinklas namie
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-04-06 17:34:25
> kalba eina, kaip suprantu, apie ivada i buta, o ne apie laidu vedziojima
> viduje.

Nepagalvojau, kad problema padaryti ivada.

> O del 100skyliu dviguboms rozetems uzuojautos, neatradus daugiavieciu
> rozeciu.
Argi kada nors del to buvo problemu? Tuomet reikes begti uzsipirkti.

> Tikiuosi i kiekviena is tu 100 skyliu po atskira 2,5mm2 laida atvedei?

Mano vienaaukstyje grindys bus betonuojamos rydeniop. Sia savaite tinkuotoja
baigia darbus. Taigi laidai bus po zeme, o rozetes 40cm aukstyje. Pusei namo
sudejau 16 mm gofra. Tai i ji dar lenda 3x2,5 apvalus laidas su triguba
izoliacija - liko nuo rastinio statybos. O jau 3x4 nelenda. Reikes ieskoti
plonesnio.
Planavau i visas rozetes paduoti zvaigzde. Puse namo sugrezes apsigalvojau,
kad maziau laido sunaudosiu, jeigu kiekvieno kambario rozetes sujungsiu
grandine. Ir kita puse namo sumeciau su 25mm gofru. Dabar galvoju, kad bus
nepatikima. Bet gal kiekviena kambari  galima uzziedinti?