Tema: Re: Q: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: SuperFM
Data: 2011-03-31 16:32:58
na taip, cia velgi niuansai... ir individualios situacijos. galima
diskutuoti iki pazaliavimo, kad nereik nuomuot belekam, kad buto nuomos
paklausa priklauso nuo jo vietos, kad mano atveju butas tikrai nestoves
nesildomas and so on... sioje vietoje vadinkim, jeigu man pavyks
atsijungti nuo centrinio sildymo - mano kaimynai is esmes neturetu
skustis. Aisku, vilniaus energija su kitom silumos saskaitom, kaip
paaiskinima, kodel jos kosminio dydzio pateiks fakta, jog yra nuo
sistemos atsijungusiu butu, todel dideja silomos nuostoliai ir panasu
brieda... zodziu, kokie bebutu silumos nuostoliai - ar senoje silumos
tiekimo trasoje, kur ziema gali statyti siltnami ir auginti pomidorus ar
paciame name - juos dengs vartotojai, bet tik ne tiekejas.