Tema: Re: atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: Quicker
Data: 2011-03-31 12:07:47
Pala, pala, paaiškink koks skirtumas... Jei aš vandeniu šildysiu orą, o
oru vandenį, tada vėl vandeniu orą ir taip nors 20 kartų konvertuosiu
namo viduje, tai jokių nuostolių nebus. Visi nuostoliai yra ŠILUMA, o
man juk jos ir reikia. Per kurią vietą čia nuostolis? Kas per nauji
fizikos dėsniai? Taigi ar šildau grindiniu ar radiatoriais ar tiesiai
orą - NVK nuo to VISIŠKAI nekinta.