Tema: Re: Re: Šiek tiek reklamos Dujinė džiovyklė
Autorius: va
Data: 2011-03-28 21:13:52
O tu turbut vienas is tu, katram labai patiktu ilgai ir nuobodziai
pardavejui irodineti gamyklini defekta, daiktui uzsilenkus po 1m. ir 1 d.
naudojimo? As gal ir per riebiai issireiskiau, kad "priestarauja", bet esmes
tai nekeicia. Asmeniskai man tokios salygos nepriimtinos, o 12 men.
"garantija" kazkaip visiskai nesiasocijuoja su kokybisku gaminiu.

"SuperFM" <superfm@centras.lt> wrote in message
> Kas per briedas del 2 punkto? Gal tu vienas is tu katrie ne iki galo
> daskaite koki tais akta, jog prekems, katroms nenurodytas garantinis
> laikotarpis, ES taikoma 24men garantija.

>>> mob.tel.: +370 612 73532