Tema: Re: Šiek tiek reklamos Dujinė džiovyklė
Autorius: S
Data: 2011-03-28 18:16:34
Jei gera skalbykle (tarkim 1600 apsuku) tai dziovykle ne tiek ir daug tos
elektros sunaudos.
Pazystu kas turi dujine miele dziovykle, tai vargo su ja per akis -
skalbiniai elektrinasi ziauriai, visokie ciudai su dujomis ir pan. Na ir
plius visas garas turi buti metamas i lauka kas daznu atveju nepatogu.
Nei uz ka nemainyciau i elektrine.