Tema: Re: Akcija ?ikniams [com] [kb]
Autorius: Jonas
Data: 2011-03-29 08:22:30
suluzo IDO sikniaus ,,soft" nusileidimo dangčio ausis. Celsis kolegai
pakeitė kaip garantinį, už saviškį po 2,2 metų sumokėjau 290 kadangi eina
komplekte su  dangčiu/skyle. senieji buvo  gamintojo konstruktorių klaida,
tokia auselė labai jau mizerna. dabar ,,mėsos daug. bet padlos galėjo kaip
nepasiteisinusia ,,TOYOTA" paimti ir pakeisti, juk gryba supjovė gamintojas,
o daigtas, tai tipo markė qool ir su kaina dar.