Tema: Re: siju skaiciavimas
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-25 21:11:44
Man atrodo bauginanciai, kai pas mane HEB 220 ! buvo konstruktoriaus
panaudota paprasto dvislaicio stogo (~14 laipsniu) gegniu padejimui (kartu
dar jas suremiant), tai visi pirsta sukinejo, kad tokios nereikia, tai teko
savo rizika keisti...
O tavo atveju -  kaip techniskai isivaizuoji tu ploksciu ikisima i ispjova?
Cia kur nors radai, kad taip galima ar tik ideja sugalvojai? Man kazkaip
sudeti tiek ir tokiu ploksciu nebutu ramu ... siaip HEB lyg ir tvirciausios
http://www.visi-metalai.lt/sija_HEB.cfm ir www.visi-metalai.lt/sija_HEA.cfm

Donatas