Tema: Re: Patarimo del skyles i grezimo (31kb)
Autorius: S
Data: 2011-03-25 10:26:30
Ziurint koks gartraukis, bet 100 bet kuriuo atveju mazai.
Jei gartraukis turi galimybe ismesti ora 160 ar pan diametru, tai labai butu
sveika ir tokia skyle daryti jei tai techniskai imanoma.
Pas mane gartraukis ismeta 160 diametro, o sueina i 100, tai pravalas
totalinis.
Planuose yra dalbilinti skyle tiesiai per siena, per garaza i lauka.