Tema: Re: paskola bustui
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-21 11:36:41
nu.. nezinau.. man kaip tik swedas pasiule geriausiai savo laiku.. tik po
keleriu metu susipykom.. bet susipykom realiai per asmenine vadybininke.. is
pradziu pakeitem ja.. veliau ir su banku maziau draugaut pradejom(nelabai
specialiai tai gavosi)
siaip manau daug kas priklauso nuo zmogaus su kuriuo kalbi.. t.y. banko
darbuotojo..