Tema: Re: paskola bustui
Autorius: AurimasB
Data: 2011-03-18 16:16:22
savas bankas Snoras bet nu i nx, pas juos sąlygos. Klausiau dėl paskolos statyboms, tai sklypo net neimtu užstatu, tipo užstatyk butą, gausi 60proc. vertės paskola su 8% palukanų, geriausia ką pasiūlė.

nordėja ima ir sklypus 60proc ir palūkanos 3% ar 4%, tiksliai nepamenu. Klausinėjausi priš naujus metus.. Nord panašiai labai, bet pas juos atlyginimą reiktų perkelt, tipo kitaip neduoda. SEB +- kažkas panašaus, jei pas juos atlygimas truputį geresnės sąlygos, gal -1% palukanu..