Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: Night
Data: 2011-03-17 17:00:40
Vadinasi tavo namas sudas :D Jei rimtai - nesigincysiu, bet sakau, kaip yra. Del padavimo i grindis tai
fokieciai, kurie viessmann katila gamino cia tokias temp. nuistate - iki 45, ka as zinau, ar tai gerai ar
blogai, bet namie pastovi temperatura ir dziaugiuosi.

Nakti, jei katilas nedirbtu - vaikeliams nusiklojusiems miegoti salta, o uzsikloti ne visada patiems
gaunasi... Man ir 16 nakti uztektu.