Tema: Re: sildomu grindu automatika
Autorius: ab
Data: 2011-03-17 13:48:00
Night wrote on 2011.03.17 12:10:
> Pataisysiu - ne "daugiau ar maziau", o "paleisti ar nepaleisti". Beje mastai teisingai - 220 i kolektoriu o
> nuo kolektoriaus po laida i kiekvieno dambario daviklio kabejimo vieta - pas mane jie jungiasi 2 laidais, bet
> turi savo maitinima nuo batareiku, kogero buna maitinamu centralizuotai - taip butu patogiau, tik tada
> laidu reiktu ne 2, o 3. Taigi vesk 3 x 0.5 ir bus per akis.

priklauso nuo daviklių, kiek reikės laidų. vesčiau 4 laidų kabeliukus,
kad vėliau nebūtų apribojimų renkantis termostatus.

pavyzdys kai neužteks 3:

Jeigu pasirinksi kambario termostatą su set-back funkcija:
maitinimas į kambario termostatą: 2 laidai
valdymas į pavarą iš termostato: 1 laidas
naktinio režimo valdymas į termostatą iš laiko rėlės: 1 laidas.