Tema: Re: Klausimas langininkas ir durininkams
Autorius: GBF
Data: 2011-03-16 20:32:18
Mano reikalai gana geri... čia didesnė dilema ką apskritai daryt...

Pirma tai pats gaminys ne pagal sutartį pagamintas filinginis užpildas per
plonas sudėtas. gerai kad sugalvojau pasimatuot...
Antra atsirado tas išsigaubimo defektas, šiandien kalbėjau su statybų
ekspertu tai atseit tokie defektai negalimi jei teisingai suklijuota
mediena.
Trečia aš nesumokėjęs apie 60% sumos..

Bet dbr galvoju, gal jie tegu išsimontuoja tas savo kreivas duris, gražina
avansą ir valina...
Gal tegu taiso... bet kaip žinau varčia medinė netiesinama...

Ir ką dar čia sugalvot...?? Kai žinosiu ko aš noriu iš gamintojo tada
pasiskambinsiu.. dėkui už pagalbą :)