Tema: Re: Klausimas langininkas ir durininkams
Autorius: RoLBaC
Data: 2011-03-16 17:41:21
Na siaip yra tokio, kurios tik isrinktiesiems galioja:
RESPUBLIKINĖ LANGŲ IR DURŲ GAMINTOJŲ ASOCIACIJA

STATYBOS TAISYKLĖS ST 2491109.01:2008

LANGŲ, DURŲ IR JŲ KONSTRUKCIJŲ MONTAVIMAS

Ir yra STR kruva, tarp kuriu ir apie langus bei duris:
http://www.am.lt/VI/files/0.054006001264436022.doc
kurios visiems turetu galioti