Tema: Re: ieskau info apie ekonomiskai pasatytus namus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 22:53:15
>Bet yra tikimybe sutaupyt ant darbo (tame tarpe ir maziau prichalturinant).

Nesuprantu kaip sutaupysi. Jeigu mokesi uz 50m3 keramikos muro tai Ytongu
kubatura turesi 1,5 kartus didesne. Pavyzdy paminejau 30cm storio Ytongus.
As su stiprumo nuogastavimu deciau 40cm storio ir tai tureciau abejoniu del
stiprumo. Cia "statybininkas" minejo 2mm klijuotas siules. Fibo reikia kas 4
eile armuoti, o jau Ttongai tokie stiprus, kad armuoti nereikia...

Man keramini nama su pertvaromis sumurijo uz 3,400 litu. saramas ir zieda
subetonavo uz 1,700 litu, perdangas sumontavo uz 100 ar 200 litu. Ir uz koki
cia darba sutaupysi?