Tema: Re: ieskau info apie ekonomiskai pasatytus namus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 22:36:39
> Nezinau kiek gausis mano ekonomiskai, bet siai dienai dezute be
> apsiltinimo turiu beveik uz 100t Lt. langai toje kainoje 10t., jei
> nedaryciau garazo(kurio gali ir nebuti) gautusi itariu dar -20% kaip tik
> ko nori autorius troba dvieju galu :) jei domins galesiu padetalizuoti.
> P.S. daugeli darbu savo rankomis. Ar tai ekonominis variantas - bus matyt
> metu gale kai , tikiuosi, baiginesiu isore ir dalinai vidu. Namas 2 a , su
> garazu 200m2.
>
> --
> Donatas

"Dezute"
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/2152068-=(1929480518
Siuo metu sienos apsiltintos 20 cm storio neoporu ir sudeti mediniai langai
su 3 stiklu paketais.. Taigi jau 105,000.
Atkreipkit demesi, kad dalis su sutabdintu stogu yra apie 100 m2 ir dalis su
slaitiniu stogu yra velgi 100m2. Pastaroji dar turi palepe. Taigi galima
sakyti, kad tai 2 namai po 100m2, kuriu vienas kainuoja 50,000. Siemet
tinkuosiu sienas, betonuosiu grindis ir dar sio to. Taigi kainuos apie
150,000. Taigi grindu dangai, katilinei ir sildymui iki 200.000 reiketu
50,000. Paminesiu , kad sklypas aptvertas (truksta vartu), galvoju garazo
priestata, nes guli nepanaudotos g/b perdangos, sklypas islygintas, kad
belieka uzsodinti zole...

Tiesa nepaminejau inzineriniu tinklu. Miesto vandentiekis (200m),
kanalizacija(100m) su valymo irengimais, elektra  (200m) kainavo 33.000.
Finansavo sunus uz perduota jam gabala sklypo. Sklypas 160m ilgio ir 40m
plocio. Taigi inzineriniai tinklai pakloti padengia visa plota, bet
uzstatyta yra mazesne puse.

Dabar uz ta pacia kaina statyciau 2 namus po 100m2