Tema: Re: laistymo sistema
Autorius: Night
Data: 2011-03-15 16:03:25
Gal cia biski ne i tema, bet pasisakysiu. Pas mus zoles gal 8-10 aru, visa ant saules, laistymo
sistemos nera, tai per sios vasaros sausra supratau, kad efektyviausiai "palaisto" koks 30 kg trasu.
Nes nors ir saziningai laisciau visa laika su slanga, uzsiknisau, vis tiek kazkur i rugpjucio 2 puse
nustojo augti, pagelto, priaugo smilgu ir t.t. - pripyliau trasu ir daugiau nebelaisciau - pasidare
dziungles geraja prasme :)

darbra <darbra@trintiinbox.lt> wrote in