Tema: Re: laistymo sistema
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-15 09:13:58
tai jei ebay padaro ir projekta ir pakonsultuoja.. tai taip.. nezinau kiek
kainuoja ebayjuj..  bet man.. 12-13a laistymo.. pasidariau uz ~3000lt.. su
vamzdziais, jungtim, el. voztuvais, valdymo bloku, purkstukais ir goto
irankiu nuoma.. smalsu kiek buciau sutaupes su ebay.. ant purkstuku..  ant
valdymo bloko abejoju.. ir taip ~200 lt kainuoja..