Tema: Re: Karcheris
Autorius: Kancleris
Data: 2011-03-15 15:25:30
prie to pacio, kaskada norejau karcherio, bet litu buvo labai mazai,
nusipirkau kaskoki noname kinietiska daigta is senuku, plaunu dzipa po
kepsynu ir passata, vasara gan daznai ziema prie namu karts nuo karto,
naudoju jau palei 4-5 metus, yra du minusai, biski silpnokas, galetu
galingesnis but, kaip itariu parejo slegio daviklis paduodamo vandens,
greiciausiai praleidzia, del to jis automatiskai ijungineja siurbli, realiai
kaip ir dzin, bet biski uznisa
kaina buvo siek tiek virs simto lt. realiai mano visus poreikius patenkina
per akis