Tema: Re: Karcheris
Autorius: Kobra
Data: 2011-03-15 12:17:19
deja, klysti pats. nebandziau pigiausiu plovyklu, todel pagal tavo issakytas
mintis susidarau vaizda, kad tikrai gerai, kad investavau didesne suma ir
nusipirkau rimtesni daigta. Plaunu tris auto ir gana daznai, nes dalis kelio
iki namo yra zvyruota. tokiu metu kaip dabar, ilgai islikti svariam
neiseina. Nuo masinu ir visas kiemas baisus. Naudoju chemija is Gitanos,
kuria supilu i integruota bakeli. Pirma nupuciu visus dumblus, moli, po to
su plovykla uzpuciu sampuno putas, po 3-4 min. viska nuplaunu. Vuolia.  jei
noriu preciziskai nuplauti, panaudoju ir rotacini sepeti, kuris tikrai
lengvai valdomas ir gerai nusveicia.
Plovykla tokia :
http://www.llp.lt/STIHL/Plovyklos/Plovykla-STIHL-RE-162-PLUS.html
tik slegis blogai nurodytas :) ten eina iki 150bar.