Tema: Re: Dezutes statybos kainos Vilniuje
Autorius: 2mblas
Data: 2011-03-13 09:57:06
pernai staciausi.. mano namukas irgi 230 kvadratu. galutine dezutes kaina
gavosi apie 190 tukstanciu. grubiai galiu pavardinti: greztiniai pamatai
apie 24 tukstanciai, muras (kremamikines plytos) ir gelzbetonine perdanga
apie 70 tukstanciu, stogas (skarda) apie 40 tukstanciu, fasadas (15 cm
polistirolas su dekoru) apie 27. plius lauko durys, garzo vartai ir langai
dar 20 tukstanciu.