Tema: Re: Dezutes statybos kainos Vilniuje
Autorius: vin
Data: 2011-03-12 18:37:11
O kalbant apie tavo skaiciavimus - mano galva stipriai klysti.

5 zmoniu brigada dirbdama prie vieno objekto 230 m2 dezute (kaip minejau,
cia dezute net be 1a grindu paruosimo ir vidiniu pertvaru) pastatytu per 4-5
men.
Taigi zmogmenesis gautusi apie 6000. Kiek daugoka? ;)

Anyway, ieskant statybininku ir su jais derantis geriau apie konkreciu darbu
ikainius kalbet, o ne apie zmogmenesio kaina.