Tema: Re: pvc lauko durys
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-10 10:19:23
na pvc irgi tiketina nesurudys:)))
del susikraipymo yra 2 pagr priezastys, tai tiesiogine saule (bet pas gnt
tas tikrai negresia) ir visiskas sudas profilis (reikia pasitikslinti, bet
minimumas turi buti 3mm armatura)
pvc tikrai siltesnes
taip aliuminio saugesnes isilauzimui, bet vagis eis per langus o ne per
duris
aliuminio sunkesnes ir labiau vaikams per pirstus kala:(, kad gnt
ateinancius 10metu svarbu, tad dek pvc, po 10 metu pagalvosi is naujo:)