Tema: Re: pvc lauko durys
Autorius: Night
Data: 2011-03-10 09:53:24
Tiesa pasakius - nezinau, kas blogai buvo. Lyg kraiposi, sako. Lyg klibeti
pradeda. O jei 2000 eiles kaina tai ka as zinau - man aliumines su beveik
tokio paties dydzio langu salia kainavo 4200 2007 metais pas Sabonio
langus... Del siltumo nezinau, turbut saltesnes jos uz plastika, bet tambure
nepastebejau jokio silumos trukumo.Uztai niekad nesusikraipys, nesurudys,
nesupelys.