Tema: Re: netipines perdangos
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-09 16:39:27
domejausi ir surenkamomis pvz Teriva, nezinau ar tinka sutapdintam stogui ,
bet turbut nekeicia esmes. Gal tik tiek, kad pigiau tikriausiai nebus, nes
viska sudejus dar reikia uzpilti sluoksni betono , o tam reikia paremti
statramsciais. Lieka lietine jei darbo jegos yra , gal ir bus pigiau nei GP,
bet tam reikia klojiniu , risti armatura, didelio kiekio betono, kuri reikia
kazkaip pakelti ant stogo, o kadangi skyliu kaip gamyklineje nebus, tai
betono sueis salyginai daugiau (kiek zinau kubas perdangos apie 600 Lt su
medziagomis, jei nesikeite kainos ir viska gerai buvau suprates) ir bus
sunkesne, bet geriau surish sienas.
Dar yra moduliniams namams is sisteminiu polistirolo perdangos, butu
neblogas variantas, nes gaunamas is karto apsiltinimas pvz
http://www.euromac2.lt/uploads/3/8/4/1/3841037/9484769_orig.jpg  , tik
nezinau ar tinka stogui.

--
Donatas