Tema: Re: netipines perdangos
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-09 15:44:26
Kas tai yra netipinės ? Šiai dienai standartas: gaminamos 1,2 m pločio, ir
beveik bet kokio ilgio (kiek zinau iki ~12 m daro). Apie Vilniu kiek esu
girdejes dar gamina ir 1,5 plocio (bent b-a.lt is kazkuk tokias ima).

Tiesa viena pastaba (ant to greblio pats vos neuzlipau)  - nerekomenduoju
pirkti ir maisyti keliu plociu , nes perdangos neturi kelimo ausu
(siuolaikines), o keliamos specialiom znyplem -traversa, kuria paskolina kai
kurie gamintojai.  Jei buciau maises 1,2 ir 1,5 m plocio, tai butu buve ...
nes dave 1,2 m plocio traversa, kuri netiko net isilgai nupjautoms
plokstems, tai teko dusinti su dirzais... ka reiktu daryti su 1,5 m -
neisivaizduoju.

--
Donatas