Tema: Re: Laido pratempimas
Autorius: Pagonis
Data: 2011-03-08 09:54:28
Nepamirsk, kad is abieju bloku iseina ir drenazas, kuris tures buti kazkur
nuvestas.
Nemanau, kad noretum, jog lasetu ant galvos?
Pas mane is rozetes durta i lauka, (lauko blokas stovi balkone apacioje, kad
akiu nebadytu),  graziais drenaziniais loveliais uzkyla i virsu ir grizta
per siena i vidini bloka.